☑ |
Wykorzystanie narzędzia "warsztaty" w Moodle |
Anna Bąkała
|
Uniwersytet Łódzki |
☑ |
JEST MOC! czyli o pracy zespołowej na Moodle’u |
Monika Brząkała, Anna Daniel
|
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu |
☑
☑ |
Pick'n'use - szkolenia w AGH
Lekcja w służbie GOPRu
|
Agnieszka Chrząszcz, Karolina Grodecka, Beata Tworzewska-Pozłutko
|
Centrum e-Learningu AGH |
☑ |
Moodle MOOCS w projekcie SP4CE |
Anna Grabowska, Ewa Kozłowska
|
Politechnika Gdańska, PRO-MED sp. z o.o. |
☑ |
Elearning w Edukacji, czyli wprowadzamy po nowemu Moodle do szkół |
Piotr Halama
|
Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile |
☑ |
Czy dzieci mogą moodlować? |
Wanda Jochemczyk i Katarzyna Olędzka
|
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
|
Otwarte zasoby edukacyjne (OZE) w placówkach edukacyjnych – przykłady dobrych praktyk |
Szymon Konkol, Halina Peta, Andrzej Nizielski
|
Centrum Dydaktyki Cyfrowej, Akademia Szkolnictwa w Inowrocławiu, Zespół Szkół Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Raciążu |
|
Dostosowywanie opcji interaktywnych zadań testowych na platformie Moodle do wymogów kursów specjalistycznych |
Anna Malinowska
|
Studium Języków Obcych Politechniki Warszawskiej |
☑ |
Moodle w nauczaniu Akademickiego Angielskiego dla Inżynierów w Politechnice Łódzkiej - sukces czy nie? |
Joanna Miłosz-Bartczak
|
Politechnika Łódzka |
☑ |
Szablon kursu - łatwy start dla e-nauczycieli |
Dorota Morawska-Walasek, Anna Stanisławska-Mischke, Przemysław Stencel
|
Edukacja-Online.pl |
☑ |
Screencasty jako wspomaganie dla szkoleń e-nauczycieli |
Dorota Morawska-Walasek, Przemysław Stencel
|
Edukacja-Online.pl |
☑ |
Lekki Moodle = nieskończone możliwości |
Krzysztof Naparty
|
Europejski Fundusz Leasingowy |
☑ |
E-learning w szkole integracyjnej |
Marzanna Nowacka-Duda
|
Zespół Szkół nr 6 we Wrocławiu |
☑ |
Prezentacje i negocjacje – ciekawie, profesjonalnie i Moodlowo. Jak efektywnie wykorzystać platformę do wprowadzenia umiejętności biznesowych |
Marlena Nowak, Lidia Zielińska
|
Studium Języków Obcych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie |
☑
☑
|
Projekty grupowe: przykład praktyczny
Jak powstaje polska wersja językowa Moodle i jak można pomóc w jej tworzeniu
|
Adam Pawełczak
|
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
☑ |
Instructional Design w e-learningu - najlepsze praktyki |
Piotr Peszko
|
Motorola Solutions |
☑ |
O wykorzystaniu Moodle do organizacji e-konferencji |
Aneta Powroźnik, Anna Stanisławska-Mischke
|
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie |
☑ |
Czy wiesz, że...? Sztuczki, kruczki i niespodzianki w Moodle |
Przemysław Stencel
|
Edukacja-Online.pl |
☑ |
3xM, czyli w drodze do mobilnej edukacji |
Andrzej Syguła
|
PWSZ w Kaliszu |
☑
☑ |
Cienkie ściany uniwersytetu XXIw.
Moodle – o wartości szkoleń koleżeńskich
|
Anna Turula
|
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie |
☑ |
Między forum a wideokonferencją: asynchroniczna komunikacja audiowizualna w nauczaniu języków |
Bogumił Ucherek
|
Wyższa Szkoła Filologiczna, Wrocław |
☑ |
Wykorzystanie doświadczeń w projektowaniu szkoleń dla biznesu w rozwiązaniach e-learningowych dla studentów |
Marek Vogt-Goliasz
|
LLidero, Poznań |
☑ |
Efekty kształcenia w Moodle |
Tomasz Walasek
|
Politechnika Częstochowska |
|
Cyfrowi tubylcy i imigranci – mity czy prawda. Praktyczna strona pracy z Moodle w SJO PW. |
Małgorzata Wieczorek
|
Studium Języków Obcych Politechniki Warszawskiej |