-
-
O czym będziemy mówić w tym roku?
W czasie wystąpienia chciałabym przedstawić procedurę wdrażania e-learningu na uczelni medycznej, w której punktem wyjścia poza regulacjami prawnymi związanymi ze standardami kształcenia w zawodach medycznych jest również analiza potrzeb dydaktyków i studentów podczas realizacji zajęć wspomaganych pracą na platformie e-learningowej (i tu wchodzi Moodle) oraz wyzwań, z którymi się zmagają. Będzie trochę o danych empirycznych, oporze i strategii zapewnienia jakości nauczania zdalnego.
Anna Grygoruk, Wyższa Szkoła Medyczna w Kłodzku
Pełnomocnik Rektora ds. Kształcenia Zdalnego w Wyższej Szkole Medycznej w Kłodzku. doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, kulturoznawca, terapeuta, socjoterapeuta, specjalista ds. ZZL, metodyk e-learningu, trener i szkoleniowiec. Od 2009 roku związana ze szkolnictwem wyższym i wykorzystaniem nowoczesnych technologii w nauczaniu. Obecnie Pełnomocnik Rektora ds. Kształcenia zdalnego w Wyższej Szkole Medycznej w Kłodzku oraz adiunkt w Instytucie Nauk Stosowanych Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu. Administrator platformy Moodle i metodyk e-learningu w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania. Szkoleniowiec, trener dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych, od 2017 roku właściciel firmy szkoleniowej. Główne obszary szkoleń: komunikacja interpersonalna, metoda projektów w nauczaniu, praca z uczniem ze SPE, kompetencje kluczowe, innowacyjność, kreatywne i aktywizujące metody pracy z uczniem, TIK w edukacji. Metodyk Nauczania Zdalnego i e-nauczyciel certyfikowany przez Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego, recenzent w procesie certyfikacji SEA. Ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Kometa. Nagrodzona dyplomem Rektora AHE za wybitne osiągnięcia dydaktyczne w latach 2013, 2016, 2018. Finalistka konkursu TOP HR Manager w 2015 roku.
Zjawisko rezygnacji ze studiów (drop out) stanowi jedno z większych wyzwań dla polskich uczelni. Podczas wystąpienia zostaną przedstawione nowe rozwiązania do wdrożenia na platformie e-learnig. Nowe funkcjonalności na platformie pomogą w niwelowaniu takich sytuacji jak: niedopasowanie kierunku studiów do zainteresowań, problemy finansowe studenta i problemy z skuteczną nauką. Prelekcja skierowana jest do osób odpowiedzialnych za jakość kształcenia, nauczycieli akademickich i administratorów Moodle.
Andrzej Szandała, Intersieć
Kierownik projektów e-learningowych i programistycznych. Wdrażaniem platform e-learning zajmuje się od 2005 roku. Uczestniczył w kilkudziesięciu dużych projektach wdrażania platform edukacyjnych. Pasjonat dopasowywania talentów do wykonywanej pracy.
Po 21 latach (od czasu pierwszej udokumentowanej prośby) Moodle wprowadza dzielenie pytań z prawdziwego zdarzenia. Opowiem oraz pokażę nową funkcjonalność dostępną w Moodle 5.0. Czy i jak może nam pomóc z bieżącym bankiem pytań? Być może "uzbieraliśmy" duplikaty pytań w różnych miejscach i teraz chcielibyśmy posprzątać? Zapraszam na moją prezentację.
Tomasz Muras, Enovation
Od prawie 18 lat (!) programista Moodle w Enovation. Obecnie kieruje zespołami programistów oraz testerów. Autor narzędzia do automatyzacji pracy z Moodle - moosh. Hobbystycznie pasjonat programowania, Open Source oraz Linuksa.
Czy Twoje kursy w Moodle wyglądają jak ściana tekstu? A może chcesz, by Twoje materiały były bardziej przejrzyste, intuicyjne i po prostu… przyjemne dla oka? Podczas mojego wystąpienia pokażę, jak z pomocą wtyczek moodle uczynić treści bardziej przystępnymi dla osób uczestniczących w kursach online.
Marta Parczewska, Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Od 10 lat zajmuję się e-learningiem, łącząc technologię z dydaktyką. Pracuję w Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH, gdzie wspieram tworzenie nowoczesnych i angażujących kursów online. Szczególnie interesuje mnie projektowanie przystępnych i przejrzystych szkoleń oraz wykorzystanie grywalizacji w edukacji.
W odpowiedzi na rosnące gwałtownie podczas pandemii zapotrzebowanie na infrastrukturę umożliwiającą nie tylko zdalne nauczanie, ale i zdalną weryfikację wiedzy zaliczeniowej (egzaminy) oraz kwalifikacyjnej (rekrutacja), Centrum Kompetencji Cyfrowych Uniwersytetu Warszawskiego, udostępniło i obsługiwało aż pięć niezależnych platform e-learningowych. Były to: dwie platformy dydaktyczne służące do przeprowadzania zajęć w toku studiów: Kampus 1 i Kampus 2, platforma do przeprowadzania egzaminów zdalnych - Kampus Egzaminy, Kampus Rekrutacja - do przeprowadzania egzaminów rekrutacyjnych na studia oraz platforma dedykowana do szkoleń pracowników Uniwersytetu Warszawskiego - Kampus Pracownik. Każda z tych platform spełniała inną, określoną funkcję, jednak nie gromadziła zbiorczo informacji ze wszystkich dostępnych instalacji, co utrudniało ich użytkowanie.
Aby zwiększyć komfort pracy użytkowników, w 2024 roku, Zespół Kompetencji Cyfrowych UW zaprojektował i wdrożył nową, zintegrowaną platformę Kampus, która połączyła wszystkie dotychczasowe serwisy w jednym miejscu. Rozwiązanie wydaje się innowacyjne, bowiem choć model nadal opiera się na kilku niezależnych instalacjach Moodle, dedykowanych właściwym sobie funkcjom, to nowy serwis działa jak centralny Hub, który zbiera dane ze wszystkich platform i udostępnia je użytkownikom w jednej, wspólnej przestrzeni. Dzięki temu studenci, wykładowcy i pracownicy mają łatwy dostęp do wszystkich swoich kursów, egzaminów i szkoleń – bez potrzeby przeszukiwania katalogu kursów bezpośrednio na Moodlu.
Dodatkowym udogodnieniem jest personalizacja oferty edukacyjnej, która zmienia się w zależności od roli jaką posiada użytkownik w systemie USOS. Dzięki temu, każdy z użytkowników widzi spersonalizowaną ofertę kursów lub szkoleń co zwiększa przejrzystość i ułatwia nawigację.
Justyna Owczarek - Centrum Kompetencji Cyfrowych UW
Specjalistka w Centrum Kompetencji Cyfrowych Uniwersytetu Warszawskiego, od prawie 20 lat zajmująca się propagowaniem oraz rozwijaniem edukacji zdalnej na Uniwersytecie Warszawskim.
Wyobraź sobie kurs obowiązkowy, który studenci chcą przerobić. W „Odkrywaj CDV” połączyliśmy onboarding uczelniany z wdrożeniem do platformy e-learningowej Blackboard, a jego kluczowe elementy powstały we współpracy ze studentami. Pokażę, jak dzięki temu kurs stał się realnym wsparciem w pierwszych tygodniach studiowania.
Agata Patelka, Collegium Da Vinci
Specjalistka ds. kształcenia zdalnego, koordynatorka projektów i administratorka platform e-learningowych w Collegium Da Vinci w Poznaniu. Projektuje i prowadzi szkolenia z zakresu korzystania z narzędzi edukacyjnych, wspiera uczelnię w efektywnym wdrażaniu e-learningu oraz tworzy kursy z elementami fabularyzacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała w sektorze NGO, instytucjach kultury i administracji publicznej – pracując przy projektach edukacyjnych, społecznych i kulturalnych. Dzięki temu zyskała szeroką perspektywę i elastyczność w podejściu do pracy z różnymi zespołami.
Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek, w których od kilku miesięcy towarzyszy jej pies Hugo. W pracy stawia na szacunek – wartość, która buduje relacje i zespół.
Swoje wystąpienie zacznę od akcentu stomatologicznego, acz bez znieczulenia. Potem opowiem o różnych sposobach wykorzystania sztucznej inteligencji na zajęciach dla przyszłych nauczycieli języków obcych. Na podstawie tych opowieści postaram się pokazać, że w edukacji (nie tylko językowej) umiejętność projektowanie okazji edukacyjnych wokół AI jest równie ważna jak umiejętność promptowania.
Anna Turula, Uniwersytet Wrocławski
Profesor w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Moodlerka (na Teamsie na emigracji wewnętrznej), blogerka z konieczności, żeglarka dla przyjemności. Cyfrowa wnuczka Przemysława Stencla.
Zapraszamy na prezentację poświęconą zaawansowanym możliwościom automatyzacji, które rewolucjonizują zarządzanie środowiskiem edukacyjnym na platformie Moodle. Pokażemy, jak elastyczna architektura Moodle pozwala na inteligentne sterowanie procesami biznesowymi, znacząco redukując nakład pracy administracyjnej. Podzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami wdrożonymi u naszych klientów, obejmującymi automatyzację zarządzania uprawnieniami, cykliczne odnowienia dostępów oraz dynamiczną personalizację ścieżek edukacyjnych. Przedstawimy konkretne przypadki użycia z obszaru BHP i kontroli dostępu, demonstrując, jak Moodle może zastąpić tradycyjne, pracochłonne procesy dokumentacyjne.
Kamil Łuczak, e-learning.pl
Menedżer Zespołu Platform w e-learning.pl. Doświadczony deweloper Moodle z ponad 10-letnim stażem, obecnie zarządzający zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie i utrzymanie platform e-learningowych. Specjalizuję się w automatyzacji procesów edukacyjnych i dostosowywaniu systemów Moodle do potrzeb biznesowych klientów. Moje doświadczenie techniczne pozwala na tworzenie stabilnych i wydajnych środowisk e-learningowych, które skutecznie wspierają procesy szkoleniowe organizacji.
Przemysław Sujka, e-learning.pl
Project Manager ds. Wdrożeń Platform w e-learning.pl. Ekspert w dziedzinie e-learningu i zarządzania platformami LMS, posiadający wieloletnie doświadczenie w implementacji systemów edukacyjnych w firmach i instytucjach. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym dotyczącym wyboru i wdrażania LMS, integracji systemów e-learningowych oraz optymalizacji procesów szkoleniowych w organizacjach. Prowadzi szkolenia i konsultacje dla liderów oraz specjalistów ds. szkoleń i HR.
Jak w praktyce korzystać z danych dostępnych w Moodle, żeby lepiej wspierać swoich uczniów i swoje uczennice i podejmować dobre decyzje dotyczące nauczania? Postaramy się odpowiedzieć na to kluczowe dla wielu z Was pytanie. Na przykładzie konkretnego kursu zobaczysz, jak czytać raporty aktywności, statystyki quizów, informacje o ukończeniu zadań czy logi systemowe. Dzięki tym danym łatwiej zauważysz, z czym studenci i studentki mają trudności, co warto poprawić w kursie i jak lepiej dopasować ścieżkę nauki do ich potrzeb. Skupimy się na uczeniu opartym na dowodach – czyli takim, w którym nauczyciel lub nauczycielka wykorzystuje dane nie tylko do oceniania, ale też do planowania lepszych działań dydaktycznych. To propozycja dla osób, które chcą wykorzystywać Moodle jako źródło cennych informacji o tym, jak uczą się ich studenci i studentki.
Iwona Choncia, Akademia WSB
Instructional Designer, inżynier uczenia się, specjalistka wirtualizacji przestrzeni edukacyjnej, nauczycielka, trenera, mediatorka, praktyczka kształcenia zdalnego, metod i technik uczenia się, współautorka programów rozwoju kompetencji społecznych i uczenia się dla uczniów, studentów i nauczycieli w projekcie Małopolskie Talenty, audytorka i koordynatorka dostępności cyfrowej. Liderka turkusowego zespołu Centrum Nowoczesnych Metod i Technologii Edukacyjnej, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej.
Maciej Dowgiel, Akademia WSB
Maciek Dowgiel, doktor nauk humanistycznych. Z pasją zgłębia świat mediów i nowych technologii. Jest absolwentem podyplomowych studiów z zakresu dziennikarstwa, zarządzania kulturą, Gender Studies oraz projektowania eLearningu. Obecnie kontynuuje naukę jako student podyplomowy audytu i koordynacji dostępności. Jego doświadczenie jako projektanta, scenarzysty i wdrożeniowca szkoleń eLearningowych pozwala mu skutecznie dostosowywać treści do potrzeb współczesnych odbiorców w różnych grupach wiekowych. W swoich projektach inspiruje innych do odkrywania bogactwa kultury popularnej, łącząc nowoczesne technologie z tradycyjnymi i nowoczesnymi metodami nauczania.
Wystąpienie będzie prezentacją najnowszych wyników badania "W poszukiwaniu kompetencji do przyszłości", przeprowadzonego w 2024 roku na próbie 1680 respondentów, obejmującej uczniów i nauczycieli szkół ponadpodstawowych, studentów, wykładowców akademickich oraz przedstawicieli pracodawców. W trakcie prezentacji skupimy się na kluczowych trendach dotyczących edukacji cyfrowej, sposobach postrzegania edukacji przez różne grupy - teraz i za 5 lat, a także oczekiwaniom pracodawców co do kompetencji absolwentów. Szczególną uwagę poświęcimy rozbieżnościom w postrzeganiu przyszłych kompetencji pomiędzy grupami badanych oraz wyzwaniom, jakie te różnice stawiają przed systemami edukacji.
Łukasz Fojutowski, Fundacja Rozwoju, Edukacji i Technologii
Łukasz Fojutowski – prezes Fundacji Rozwoju, Edukacji i Technologii, doktor nauk ekonomicznych, doświadczony manager i certyfikowany konsultant zarządzania, ekspert w zakresie projektowania strategii i kultury organizacyjnej w organizacjach, doradca w uczelniach wyższych w zakresie strategii rozwoju, projektowania usług edukacyjnych, digitalizacji uczelni oraz wdrażania e-learningu. Współautor nagradzanych interdyscyplinarnych kierunków studiów, programów tutoringowych i mentoringowych oraz innowacyjnych koncepcji kształcenia opartych na ścisłej współpracy z rynkiem pracy. Specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych wdrożeń edukacji zdalnej na uczelniach obejmujących technologie LMS, metodyki tworzenia kursów, produkcję kursów video oraz modyfikacje programów studiów w celu maksymalizacji korzyści wdrożenia. Badacz i pasjonat wszystkiego, co związane z rozwijaniem kompetencji oraz edukacją online.
Jak zachować głębokie skupienie i poczucie sensu, gdy technologia przyspiesza naszą pracę, ale też mnoży bodźce i oczekiwania? Wykład łączy trzy kluczowe wątki: stan flow jako fundament efektywności i zaangażowania, ideę powolnej produktywności jako drogę do satysfakcji i spokoju, oraz generatywną AI – narzędzie, które może wspierać skupienie lub prowadzić do przebodźcowania. Uczestnicy poznają praktyczne strategie projektowania rytmu pracy, w którym technologia nie przeszkadza, lecz pomaga osiągać głęboką efektywność i autentyczne poczucie spełnienia.
Greg Margas, Enovation Solutions
Jako Business Development Executive w Enovation Solutions łączę ponad 20 lat doświadczenia zawodowego z pasją do innowacyjnych technologii edukacyjnych. Moja ścieżka zawodowa to podróż przez różne kultury i sektory – przez 16 lat mieszkałem w Irlandii, gdzie założyłem dwa startupy, prowadziłem szkolenia z nowoczesnych narzędzi edukacyjnych oraz warsztaty kreatywnego pisania. Dziś, jako wykładowca WSB Merito i prelegent na czołowych uczelniach w Polsce, dzielę się wiedzą na temat generatywnej AI, kompetencji przyszłości i idei ciągłego rozwoju.
Ponad 4000 godzin rozwoju, własny motyw graficzny, moduły dokumentów, komunikatów i funkcje, których próżno szukać w standardowym Moodle – pokażemy, jak uczyniliśmy z Moodle coś znacznie większego niż tylko platformę e-learningową.
Michał Trepto, GLK Multimedia
Wiceprezes GLK Multimedia odpowiedzialny za rozwój oprogramowania, współtwórca marki WeLearning.pl.
Na co dzień zajmuję się koordynacją prac zespołu programistów, doborem technologii, architekturą systemów oraz przekładaniem potrzeb biznesowych na język techniczny. Nasz dział to miejsce, gdzie pomysły klientów zamieniamy w funkcjonalne, nowoczesne aplikacje i systemy wspierające e-learning oraz procesy w organizacjach.
Robert Harhala, GLK Multimedia
Project Manager w WeLearning.pl.
Korzystając z wieloletniego doświadczenia w administracji publicznej i sektorze prywatnym, tworzę koncepcje skutecznych rozwiązań, wspieram klientów w analizie wymagań biznesowych i technicznych oraz prowadzę kompleksowe projekty – od planowania po wdrożenie.
W erze coraz bardziej powszechnej wirtualizacji procesów edukacji ich celowa integracja z tradycyjnymi formami komunikacji i współpracy przynosi wiele korzyści. Uczestnikom MoodleMoot 2025 przedstawię doświadczenie studentów uczestniczących w zajęciach z przedmiotu Wirtualizacja pracy, oparte o próbę ciekawego połączenia studenckiej kreatywności, wyzwolonej przez zabawę, sztucznej inteligencji i Moodle. Studenci, projektując gry planszowe ze wsparciem zaplanowanego przeze mnie środowiska wirtualnego, zdobywali wiedzę z przedmiotu, wymagającego znajomości szerokiego spektrum zagadnień — od ewolucji współczesnego rynku pracy i jego aspektów prawnych, aż po praktyczne kwestie związane z pracą zdalną.
Magdalena Chałupczak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Adiunkt w Katedrze Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Prace naukowo-badawcze realizuje w naukach o zarządzaniu i jakości w nurcie praktycznym, na poziomie zarządzania funkcjonalnego w subdyscyplinie zarządzania zasobami ludzkimi w typie zarządzania publicznego. Interdyscyplinarne ujęcie problemów badawczych jak i wielokierunkowy obszar wykształcenia pozwalają na międzyobszarowe działania w aspekcie zarządzania.
Doświadczenie dydaktyczne jest związane z praktyką zawodową. Stopień doktora uzyskałam w naukach społ., tytuły magistra uzyskałam na kierunku: filologia germańska oraz edukacja wczesnoszkolna i wychowanie. Perspektywa działań własnych jest spojrzeniem globalnym, obejmującym poszczególne etapy w systemie edukacji. Zastosowanie mechanizmów znanych z gier w kontekście edukacyjnym bez względu na poziom nauczania, skutecznie zwiększa zaangażowanie i motywację uczniów czy studentów.
Wierzę, że projektowe podejście do dydaktyki akademickiej, wciąż zbyt rzadkie w polskiej edukacji, wiąże nas z rzeczywistością – pozwala na budowanie opartych o realia doświadczeń edukacyjnych, jak i wprowadzanie pozytywnych zmian społecznych na uniwersytecie. Oczywiście, jako metodyczkę kształcenia online najbardziej interesuje mnie projektowanie kursów akademickich.
Z latami coraz lepiej dostrzegam, jak bardzo proces projektowania ujawnia wartości i przekonania, stojące za naszymi projektami – decyzjami projektowymi i ostatecznym ich kształtem. Czy je ograniczają, czy raczej stanowią solidne fundamenty? Czy stanowią zasób, czy przeszkodę i czy możemy się od nich oderwać? Na ile determinują metodykę pracy ze studentami i studentkami? Jak na nich wpływają? A wreszcie – w jaki sposób genius loci oraz oczekiwania władz uczelni „dokładają swoje 3 grosze”. Te i inne pytania będą osnową mojego wystąpienia.
Anna Stanisławska-Mischke, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie pełnię wiele ról. Na co dzień wspieram i szkolę nauczycieli i nauczycielki akademickie, przede wszystkim w zakresie efektywnego wykorzystania platformy Moodle w dydaktyce. Zajmuje mnie też troska o jakość kształcenia, jednak nie ta wyrażona w oficjalnych dokumentach uniwersytetu, lecz ujawniająca się w codziennej praktyce. Jestem członkinią-założycielką Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego. Najbardziej jednak czuję się projektantką procesów edukacyjnych – akademickich i szkoleniowych. I choć mam w tym obszarze 25 lat doświadczenia, wciąż szukam odpowiedzi na podobne pytania.
Chcesz tworzyć bardziej angażujące materiały dydaktyczne ? Zapraszam na prezentację "Plug & Teach" Odkryj proste, intuicyjne i efektywne metody łączenia technologii audiowizualnych z Moodle. Zobacz, jak łatwo wzbogacisz swoje materiały o multimedia, zwiększysz ich dostępność i różnorodność, oszczędzając przy tym cenny czas. Przekonaj się, jak "Plug & Teach" może poprawić doświadczenie uczenia się Twoich studentów pozwalając Ci na oszczędność czasu.
Dariusz Poborski, s4tech
Key Account Manager w firmie s4tech.pl. Odpowiadam za strategiczne i operacyjne aspekty rozwiązań Audiowizualnych, ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowań w sektorze edukacji. Moje innowacyjne podejście do projektów AV zostało docenione licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Zapewniam kompleksową obsługę – od analizy potrzeb i tworzenia koncepcji, po finalne wdrożenie systemów. Jestem pasjonatem nowoczesnych technologii, aktywnie eksplorując możliwości, jakie oferują między innymi IoT i AI w kontekście potencjalnych projektów. Poza pracą, moją wielką pasją są podróże, które stanowią dla mnie źródło inspiracji i rozwoju.
W erze AI potrzebujemy taksonomii uczenia się bardziej niż kiedykolwiek - by zadawać lepsze pytania, rozwijać umiejętności wyższego rzędu i inspirować do myślenia. Podczas prezentacji odkryjesz naszego pierwszego Smoka - AI Quiz Generator - narzędzie, które generuje pytania quizowe. Nieprzypadkowe, lecz głęboko przemyślane, zgodne z dorobkiem badań naukowych o pytaniach i bazujących na 3 taksonomiach: Blooma, Marzano & Kendall oraz Finka.
Nasz pierwszy Smok może stać się sojusznikiem nauczycieli, wykładowców i trenerów, pomagając im rozwijać prawdziwie zaawansowane umiejętności uczniów i studentów. Zobaczysz przykłady pytań z najwyższych poziomów taksonomii, praktyczne zastosowania narzędzia w szkole, na uczelni, w zespołach e-learningowych i oczywiście w Moodle. Przekonamy Cię, że oswajanie Smoka to nie tylko zabawa – naprawdę wierzymy w to, że nasze Smoki upowszechnią dorobek metodyki nauczania i badań w zakresie uczenia się - jest to szansa na zmianę systemu edukacji w Polsce, szczególnie w erze AI!
Zapraszamy na wyjątkową prezentację, po której możesz zostać jednym z 200 pionierów – beta testerów naszego narzędzia. Mamy dodatkowo dla Was 3 asystentów (po jednym dla każdej taksonomii) i Dracademię – serię artykułów o taksonomiach! Przyjdź, dowiedz się więcej i… oswój smoka razem z nami!
Tomasz Jankowski, N&N Group Solutions Sp. z o.o.
Co-Founder & Chief Learning Officer w N&N Group Solutions Sp. z o.o.
Ekspert z zakresu e-learningu, metodyki nauczania i uczenia się osób dorosłych, architekt uczenia się, projektant szkoleń, efektywnych systemów rozwoju kompetencji pracowników, trener. Certyfikowany (ATD, HPLJ) projektant e-learning od 2004 roku, posiadający blisko 30 lat doświadczeń trenerskich.
Z wykształcenia informatyk, ekonomista, absolwent studiów MBA. Projektant około 100 tys. interakcji w szkoleniach e-learning, z których skorzystało kilkadziesiąt tysięcy uczestników. Upowszechnia i stosuje w praktyce dorobek nauki oraz dobre praktyki w dziedzinie nauczania i uczenia się. Projektuje i wdraża e-learning oraz blended learning dla biznesu i na uczelniach wyższych. Współtwórca metodyki transferu kompetencji. Realizował projekty dla różnych organizacji w wielu krajach, w sektorach takich jak: edukacja, handel, transport, energetyka, doradztwo, produkcja, budownictwo, finanse oraz różne gałęzie usług, w tym usług profesjonalnych.
Adam Pawełczak, N&N Group Solutions Sp. z o.o.
Co-Founder & Chief Technology Officer w N&N Group Solutions Sp. z o.o.
Jest współzałożycielem firmy N&N Group Solutions dostarczającej kompleksowe usługi dla e-learningu: od organizacji infrastruktury dla platformy, wdrożenia, tworzenia rozszerzeń i integracji z innymi systemami, po produkcję kursów multimedialnych dla biznesu, uczelni i edukacji oraz szkolenia z instructional designu. Od 20 lat koordynuje tworzenie polskiej wersji językowej platformy Moodle. W latach 2003-2022 był odpowiedzialny za wdrożenie i rozwój tej platformy w największej grupie uczelni niepublicznych w kraju (Wyższe Szkoły Bankowe i Dolnośląska Szkoła Wyższa, obecnie Uniwersytet WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW).
Opis pojawi się wkrótce
Tomasz Bołcun, Clickmeeting
Od niemal 10 lat związany z branżą webinarów i wydarzeń online. Jako Brand Manager w ClickMeeting jest odpowiedzialny za komunikację marki oraz produktu na rynku polskim oraz zagranicznych. Jest często obecny w webinarach ClickMeeting jako współprowadzący, a także jako prezenter. Współtwórca wielu produkcji wideo zarówno promocyjnych, jak również produktowych i edukacyjnych, w których występuje czasem jako Dr Webinar.
W swojej prezentacji omówię aktualne zagadnienia związane z etycznym wykorzystaniem głosów opartych na sztucznej inteligencji oraz pokażę, w jaki sposób narzędzia wspierane mową mogą wzbogacić doświadczenia e-learningowe. Przedstawię, jak technologia zamiany tekstu na mowę (TTS) może wspierać osoby neuroatypowe i wielojęzyczne, czyniąc treści bardziej dostępnymi i angażującymi dla wszystkich.
Łukasz Strenk, ReadSpeaker
Ekspert działający w branży technologicznej z ponad 13-letnim stażem w kreowaniu rozwiązań opartych na technologii konwersji tekstu na mowę (TTS). Specjalizuje się w produktach zwiększających dostępność oraz w narzędziach edukacyjnych.
Prezentacja pt. „Egzaminowanie zdalne studentów zagranicznych w obliczu aktualnych regulacji prawnych” została przygotowana przez firmę Eduexpert specjalizującą się w rozwiązaniach dla sektora edukacyjnego. W wystąpieniu omówimy obowiązujące przepisy prawne dotyczące zdalnej weryfikacji tożsamości, ochrony danych osobowych oraz organizacji egzaminów w środowisku online. Część prezentacji poświęcona zostanie także praktycznemu zastosowaniu narzędzia wspierającego bezpieczne egzaminowanie studentów, z uwzględnieniem zgodności z obowiązującymi regulacjami i potrzebami instytucji akademickich.
Filip Gorzka, Eduexpert
Business Development Manager, specjalizuje się w rozwoju projektów edukacyjnych oraz budowaniu długofalowej współpracy z uczelniami wyższymi. Posiada doświadczenie w wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych wspierających procesy dydaktyczne i administracyjne w szkolnictwie wyższym.