Prezenterzy

Sylwetki prelegentów, którzy będą gościć na konferencji w tym roku:


image

Marcin Czyżuk, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu


Dydaktyk i metodyk e-learningu. Na co dzień kieruje Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania w WSB w Toruniu, gdzie razem z zespołem doradza, projektuje, tworzy i administruje kursami e-learningowymi na potrzeby dydaktyki akademickiej i biznesu. Lider zespołu technologiczno-metodycznego w projekcie strategicznym Wyższych Szkół Bankowych dotyczącym wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości (VR) w kształceniu studentów. Prowadzi szkolenia językowe, warsztaty z wykorzystania nowych technologii w dydaktyce oraz pracy w studio nagraniowym.

image

Anna Grabowska


Emerytowany nauczyciel akademicki Politechniki Gdańskiej, kierownik Autoryzowanego Centrum Szkolenia Autodesk, https://pg.edu.pl/aap, administrator platform moodle, członek komitetu sterującego Forum Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Wielkiej Brytanii, członek sieci Global Network of Associations & Networks: Retirees Developing Silver Economy, współorganizator gdańskiego Festiwalu Światła .

image

Anna Grygoruk, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu


Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog, kulturoznawca, terapeuta, socjoterapeuta, specjalista ds. ZZL. Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, Instytutu Badań Edukacyjnych MENiS, Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Białostockiej. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, trener, e-nauczyciel i metodyk e-learningu w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania Wyższej Szkoły w Bankowej w Toruniu.. Ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej KOMETA, zafascynowana e-learningiem i wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktycznym. Finalistka Ogólnopolskiego Kursu TOP HR MANAGER 2015. Autorka szkoleń, kursów e-learningowych, skryptów dla nauczycieli i materiałów dydaktycznych oraz monografii i artykułów naukowych.

image

Agnieszka Herczak-Ciara, Politechnika Wrocławska


Z chęci wprowadzenia ICT do procesu nauczania, 15 lat temu zamieniłam katedrę wykładowcy matematyki i informatyki na biurko w Dziale E-learningu Politechniki Wrocławskiej. Od tego czasu zaprzyjaźniłam się na dobre z Moodle (testuję, administruję, programuję, szkolę innych... i wciąż odkrywam jego nietypowe zastosowania), zrealizowałam wiele ciekawych projektów (m.in. współtworzyłam kurs on-line "Matematyka-Reaktywacja", zaprogramowałam oze.PWr.edu.pl), a obecnie zgłębiam tajniki WCAG, UX/UI w kontekście platform i szkoleń e-learningowych.
image

Paula Al-Hmiedat, Akademia Górniczo-Hutnicza


Trenerka i projektantka nauczania w Centrum e-Learningu AGH.

Entuzjastka procesu uczenia się, na co dzień próbująca owym entuzjazmem zarażać nauczycieli akademickich w Akademii Górniczo-Hutniczej bombardując ich szkoleniami, webinarami i warsztatami w tematyce kształcenia mieszanego, zdalnego, opartego o kompetencje, nauczania rówieśniczego oraz wszelkich form student-centered.

image

Wanda Jochemczyk, OEIiZK w Warszawie


Pracuję razem z Kasią Olędzką w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Prowadzę szkolenia, warsztaty oraz konsultacje dla nauczycieli informatyki głównie z algorytmiki i programowania w języku Python. W tzw. e-klasie pracuję z młodzieżą uzdolnioną informatycznie. Administruję platformami Moodle.
image

Grzegorz Kisielewski, GLK Multimedia


Jestem współzałożycielem marki WeLearning.pl a na polskim podwórku e-learningowym działam już 19 lat. Wspólnie ze swoim zespołem specjalizuję się w dostarczaniu szkoleń elearningowych i platform LMS, głównie dla korporacji. Mam przyjemność uczestniczenia w różnorodnych projektach od on-boardingu poprzez projekty content-marketingowe, których rdzeniem zawsze jest e-learning. Całe dnie spędzam na doradzaniu klientom, analizie wymagań biznesowych, kontekstu projektu czy wymagań technicznych. Zdarza mi się nawet zahaczyć o RODO 😊 Codzienna praca z klientami przy dużych i małych projektach daje mi ogromną przestrzeń do zdobywania doświadczenia i szlifowania własnego warsztatu pracy.

Jak już nie zajmuję się e-learningiem czas poświęcam na „grzebanie” w starych i nowych samochodach.

image

Artur Kobos, Escola SA


Administrator platform e-learningowych. Pracy się nie boję i traktuję ją jak wyzwanie, starając się o miano "człowieka od zadań specjalnych". Tworzę kursy, samodzielnie uczę się projektowania stron internetowych, hobbystycznie grywam w gry fabularne.
image

Piotr Maczuga, Fundacja Digital Creators


Pisze, nagrywa, szkoli i występuje publicznie, przybliżając temat nowych technologii w edukacji dorosłych. Projektuje studia i inne przestrzenie multimedialne. Współzałożyciel Fundacji Digital Creators. Ambasador EPALE.
image

Lidia Mirowska, Polski Uniwersytet Wirtualny


Certyfikowany e-nauczyciel, e-metodyk, ekspert merytoryczny międzynarodowych projektów w zakresie nowoczesnych metod nauczania. Autorka scenariuszy i materiałów o cyfryzacji i e-learningu. Jej zainteresowania krążą wokół OZE w sieci, TIK w edukacji oraz nowinek w pracy zdalnej. Na Polskim Uniwersytecie Wirtualnym starszy koordynator ds. jakości studiów zdalnych.
image

Iwona Mokwa-Tarnowska, Politechnika Gdańska


W 1999 otrzymała dyplom organizatora szkoleń e-learningowych wydany przez Heriot-Watt University w Edynburgu. Specjalizuje się w metodyce prowadzenia zajęć w środowisku e-learningowym, blended learningowym i wspomaganym komponentami online. Prowadzi badania dotyczące zróżnicowania struktur wsparcia, zwiększania zaangażowania i motywacji studentów na kursach e-learningowych oraz metod gwarantowania jakości modułów e-learningowych. Autorka kilkudziesięciu artykułów poświęconych nauczaniu online oraz książki E-learning i blended learning w nauczaniu akademickim. Nadzoruje procedury certyfikacyjne Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego. Opracowała założenia metodyczne kursów typu MOOC i recenzowała kursy na platformie Navoica.

image

Joanna Mytnik, Politechnika Gdańska


Dyrektorka Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej, pasjonatka projektowania ekosystemów wspierających procesy uczenia się za pomocą niestandardowych metod i narzędzi. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy dydaktycznej ze studentami i nauczycielami. Środowisko uczenia się rozumie jako przestrzeń dla kreatywności i samodzielnego konstruowania wiedzy przez studentów z rolą nauczyciela jako osoby wspierającej w rozwoju. W pracy dydaktycznej wykorzystuje grywalizację (od 2013). Jest pomysłodawczynią i organizatorką cyklu ogólnopolskich Konferencji Dydaktyki Akademickich „Ideatorium” na Uniwersytecie Gdańskim (od 2014). Odznaczona medalem Komisji Edukacji Narodowej (2016). Laureatka nagrody "Nauczyciel Roku" im. Mrongowiusza dla najlepszych nauczycieli akademickich Uniwersytetu Gdańskiego (2019).

image

Emilia Nowacka, Polski Uniwersytet Wirtualny


Od 2018 r. związana z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi jako koordynator ds. jakości kształcenia zdalnego. Odpowiedzialna za szkolenia z obsługi platformy Moodle i metodyki zdalnego nauczania oraz za nadzorowanie i ocenę przebiegu procesu dydaktycznego na platformie. Jej zainteresowania to zagadnienia związane z e-nauczaniem, coachingiem, otwartymi zasobami edukacyjnymi oraz nowymi technologiami wykorzystywanymi w nauczaniu zdalnym.
image

Katarzyna Olędzka, OEIiZK w Warszawie


Pracuję razem z Wandą Jochemczyk w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Prowadzę szkolenia, warsztaty oraz konsultacje dla nauczycieli informatyki głównie z algorytmiki i programowania w języku Python. Na Moodlu oprócz szkoleń dla nauczycieli pracuję z młodzieżą uzdolnioną informatycznie. Administruję platformami Moodle.
image

Joanna Opoka, To Do Media


Jestem polonistką, ale dwadzieścia lat temu związałam moje życie zawodowe z e-learningiem. Zaczynałam przygodę z e-edukacją w świecie akademickim, a z czasem poszerzałam swoje doświadczenia, angażując się w projekty oświatowe i biznesowe. Od prawie dziesięciu lat prowadzę z przyjaciółmi firmę To Do Media, gdzie tworzymy szkolenia e-learningowe i wdrażamy systemy do zarządzania procesem uczenia się (LMS).
image

Adam Pawełczak, N&N Group Solutions


Od niemal 20 lat koordynuje tworzenie polskiej wersji językowej platformy Moodle. Od 2003 r. jest odpowiedzialny za wdrożenie i rozwój tej platformy w największej grupie uczelni niepublicznych w kraju (Wyższe Szkoły Bankowe i Dolnośląska Szkoła Wyższa). Ponadto jest współzałożycielem firmy N&N Group Solutions dostarczającej kompleksowe usługi dla e-learningu: od organizacji infrastruktury dla platformy, wdrożenia, tworzenia rozszerzeń i integracji z innymi systemami, po produkcję kursów multimedialnych dla biznesu, uczelni i edukacji.
image

Piotr Peszko, 2EDU


Założyciel firmy 2edu - agencji rozwojowej specjalizującej się w projektowaniu usług rozwojowych wspieranych najnowocześniejszymi technologiami, pomysłodawca i kierownik merytoryczny pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z zakresu eLearningu. Twórca i projektant szkoleń online działający dla największych globalnych marek w zakresie usług rozwojowych.

Prowadzi zajęcia z projektowania szkoleń online na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, z grywalizacji na SGGW w Warszawie. Przedsiębiorca i aktywny praktyk szkoleń online. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich działaniach w social media i podkastach z serii Letnia Szkoła eLearningu.

image

Małgorzata Skulska


Od ponad 15 lat łączy świat sprzedaży z branżą IT. Swoją ekspertyzę w zakresie webinarów i wideokonferencji przekazuje studentom jako Wykładowca Akademicki, oraz wykorzystuje ją do wspierania klientów ClickMeeting kreując dla nich dedykowane rozwiązania White Label. Współtworzy strategię online edukacji przy współpracy z ponad 50 uczelniami wyższymi z całej Polski.
image

Anna Stanisławska-Mischke, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie


Obecnie pracuję na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, w Centrum Jakości Kształcenia, Zespole Rozwoju Dydaktyki i Badań w Dydaktyce. Jestem certyfikowanym metodykiem i Ekspertem e-Learningu Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego. Odkąd pamiętam (tj. od początku mojej przygody ze zdalnym kształceniem) najbardziej interesują mnie sprawy metodyki uczenia się i nauczania, oraz współpraca z nauczycielami akademickimi w zakresie rozwijania ich kompetencji dydaktycznych oraz cyfrowych. Najbardziej jednak lubię nic nie robić, tj. gapić się, czytać i wymyślać.
image

Przemysław Stencel, Edukacja-Online.pl


Oryginalnie filolog, anglista, pod koniec zeszłego tysiąclecia zmieniłem się w dydaktyka e-learningu, e-nauczyciela i trenera e-nauczycieli. Wspieram szkoły wyższe, firmy i inne organizacje w efektywnym wykorzystaniu platformy Moodle i innych narzędzi e-learningowych. Byłem jednym z założycieli Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego, współorganizuję konferencję MoodleMoot PL.
image

Piotr Syguła, Next Level Group


Z branżą szkoleniową związany od 2015 roku. Początkowo odpowiedzialny za rozwój działu szkoleniowego i produktów edukacyjnych w jednej z największych firm testerskich w Europie TestArmy Group S.A. Od 2019 roku jeden z właścicieli firmy Next Level Group dostarczającej rozwiązania e-learningowe w obszarze Moodle oraz interaktywne kursy.
W swoim portfolio wiele projektów wdrożeniowych dla dużych korporacji, jednostek publicznych, mniejszych firm, startupów oraz organizacji szkoleniowych ze Stanów Zjednoczonych.
Prywatnie ogromny optymista, szczęśliwy ojciec, fan technologii, triathlonu, dalekich i krótkich podróży.
image

Bartłomiej Szade, AWF Katowice


Nauczyciel akademicki związany z AWF Katowice od roku 1990. Entuzjasta nowoczesnych technologii w sporcie i nauczaniu. Pomysłodawca wdrożenia zdalnego nauczania w roku 2014 oraz powołania Centrum Zdalnego Nauczania w AWF Katowice. Autor licznych kursów online wykorzystujących platformę Moodle, webinarów i wideoprzewodników opracowanych dla pracowników Uczelni. Obecnie kierownik CZN AWF Katowice.
image

Andrzej Szandała, AILearning.pl


Kierownik projektów e-learningowych i programistycznych. Wdrażaniem Moodle zajmuje się od 2005 roku. Uczestniczył w kilkudziesięciu projektach wdrażania zmian programistycznych w Moodle dla firm wielooddziałowych, firm szkoleniowych i uczelni. Pasjonat stosowania sztucznej inteligencji w szkoleniach pracowników i przygotowaniu do egzaminów.
image

Radosław Świątkowski, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu


Projektuję ekrany szkoleniowe i elementy graficzne. W Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania w WSB w Toruniu przygotowuję i prowadzę szkolenia dla wykładowców i studentów z wykorzystania narzędzi do pracy zdalnej. Realizuję nagrania i przygotowuję materiały multimedialne na potrzeby dydaktyki. Uczę mówić po niemiecku i projektuję ruch (motion designer gonna be).
image

Marek Vogt-Goliasz, LLidero


Project manager z LLidero.com, firmy, która od 2010 r. dostarcza szkolenia i platformę e-learningową dla firm i instytucji.
image

Katarzyna Wilk, AWF w Katowicach i ROM-E "Metis" w Katowicach


Trenerka i metodyczka zdalnego nauczania, ratowniczka czytelnictwa, turystka rowerowa. Projektuje i prowadzi e-szkolenia dla dorosłych, przede wszystkim w zakresie umiejętności i kompetencji cyfrowych. Interesuje się aspektem społecznościowym uczenia się. Oswaja nauczycieli z wolnymi licencjami i otwartymi zasobami edukacyjnymi. Entuzjastka design thinking i zwinnego zarządzania projektami w środowisku edukacyjnym. Członkini zespołu koordynującego program Ratownicy Czytelnictwa oraz wolontariuszka w grupie Polska Czytająca. Uczestniczka sztafety rowerowej Bike Jamboree 2017-2019 Dookoła Świata i 2022-2023 JednoŚladami Andersa.
image

Krzysztof Wojewodzic, Escola SA


Prezes Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe nie tylko dla edukacji. Autor pierwszego w Polsce podręcznika w 100% webowego zatwierdzonego przez MEN. Autor kursów MOOC z których skorzystały tysiące osób. Współautor aplikacji edukacyjnych mających kilka milionów pobrań. Visiting professor na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Pisze o tematyce edukacyjnej dla GoMobi oraz InnPoland. Prowadzi Podcast Escola Mobile. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos czy Global Agenda w Londynie.
image

Mirosław Zientarski, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu


Marzyciel-optymista, który przebranżowił się z 'pana od fikołków' (AWF Gdańsk) w pana doktora (Wydział Humanistyczny UMK). Eksploruje humanistyczne aspekty nowoczesnych technologii w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu w funkcji prodziekana ds. kształcenia zdalnego. Zakorzeniony w metodyce. Lubi cyfrowe narzędzia i technologie i nie waha się ich używać. Czasem bloger i podcaster.


Natomiast listę prezentacji można zobaczyć tutaj.

Ostatnia modyfikacja: piątek, 17 marzec 2023, 20:29